Vöörs

Uppsvullen och Karamellpojkarna. När man sitter och kollar på KOL @ 02 London så blir min inte lite peppad, man blir inte bara peppad på att leva utan man blir ju inte lite sugen på att lära sig att spela gura och bara släppa loss allt. Det är ju så trist att alla man känner kan fan spela guitar utom jag. " Alla barn spelar gura utom Tommy för han spelade triangel när han var lite. " Ja jag vet att det inte finns en sådan ramsa men va fan. Måndag idag då , sitter med dagen i ära med ett härligt uppsvullet knä. Så jag måste kanske ta till rullator eller en krycka. Inte två utan en. Eller bara en jävligt punkig käpp. Helst med ett litet svärd i.

Jag sitter och funderar på att man kanske skulle live blogga från U.O, vet inte varför men bara för att man kan, eller ja dels det och att jag har ju en blogg med läsare.

Nu sitter jag och kollar igenom alla band som ska spela. Det blir givet att gå på Khoma, Movits och några andra, typ The Bear Quartet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!