Del tre.

Då var detta års Open slut för denna gång. Mycket bra var det, många nya minnen och endel nya människor. Jag måste nog säga att en bättre avslutning gick inte att få när man dansade/hoppade sönder golvet på Äpplet. Maskinen var underbart att se!


Eftersom jag inte var i stånd att skriva igår så gör jag detta nu, Fredagen var vi hos Loo och vad är bättre än doften av ny poppade popcorn när man stiger in i entren. Och det bjöds på popcorn och hemma gjord pizza. All cread! Men jag tror besvikelsen var tottal när folk börjar viska lite, är det köppizza? Har hon bara köpt fryspizza och sedan klippt upp den? Nej då Loo gjorde det helt själv. Sällskapet var ganska likt från Torsdags kvällen , men jag fick en känsla av att folk var lite sega från torsdagen. Men det gick fort att skaka av sig. Jag fick sedan turen att åka med Johan och hans dam. Och när vi kom till folketshus så fick jag bevittna Sofia dricka mjölk fort som fan. Fyra sek ett glas.
Efter några mjölkrapar så gick vi ner till Äpplet för att fortsätta dricka öl. Öl. Så jag måste säga att förfest Alà Loo ger en bra åtta av tio på min lilla "halv åtta hos mig", Tack Loo!

 

Efter en slö lördag morgon så for vi över till kära mor som fyllde år, det blev mat och tårta med dopp! Och efter det så tog vi oss till brodern så det blev en för öl innan vi skulle gå till Simon som stod för kvällen förfest. Så jag och Johannes tog våra bolagspåsar och gav oss mot Simon. Väl möta i dörren ståd kvällen värd med en stilig kavaj kvällen till ära. Jag måste säga att kvällen blev exakt som jag tänkt mig, fast mycket bättre. Hemma hos Simon så bjöds det på mycket skratt och bra humor, bleev lite ljumskfukt på linsen så att säga. Och när vi skulle gå till folketshus och se Salem så var det kö till Idun, då blev det inget av det så det blev öl på äpplet istället. Bra och trevligt folk nere på Äpplet. Efter ett tag så trampade Mattias Alkberg och hans Bear quartet igång. Halv bra. Efter det blev det Markus Krunegård, två låtar hann han dra iväg innan vi insåg att vi ser Maskinen mycket mer än Krunegård. Kvällen och förfesten ligger högt åtta av tio ! Helt perfek

 

t!

 

 

 

Lördag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!