Part one

Dags att sammanfatta första dagen av Umeåopen. Jag får nästan känslan av "halvåtta hos mig" när jag tänker på den här helgens för-fester. Igår var värdinnan Michelle. Hon gjorde det bra, hon var en bra host och tog i mot gäster som hon fick betalt för det. Snacks fanns på bordet, bra musik trummade ut ur högtalarna. Så väl när vi kommer till festivalen så slår det mig, detta är ju en festival. Och att gårdagen bara bjöd på lite av vad som komma skall så måste jag medge att det var en härligkväll. Såg inte mycket på Joel Alme eller just när vi kom så bjöd han på "you will only get it once" denna låt som bara vara i 1.56 lite kort tycker jag. Men jag är ju inte som andra, andra som förstår vad musik går ut på säger att det är mer än tillräckligt med 1.56. Men Movits var jävligt bra, bra show bjöd dom på. Äppelknyckarjazz.

Jag startar festivalen med att ge den 7/10. SJU AV TIO! Så ikväll är det värdinnan Loo som ska visa vägen. Vi ses på dansgolvet.



Kommentarer
Postat av: Linnea(kusinen)

Hörru... På bild nr: 3 är det möjligen Lina Forsman?

Om så är fallet så är hon min kusin hon åxå :-)

kul!!!

2010-03-26 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!