Skattjakt

Just nu är jag svag. Jag är så svag så att det är sjukttrist. Man kanske kan säga att jag är så svag att en häst skulle kunna hoppa på mig och brotta ner mig. Ifall det är möjligt för en häst att brottas. Ja vad vet jag, jag har ju som sagt ingen bra koll på hästar. Enda jag vet är att hästar är stora och inte kan tänka för sig själva. Och att dem inte kan blogga...

...Men annars så var helgen som var sjukt givande. Den var lugn och härlig. Började torsdagen hemma hos Karlsson/Dunkels. Dom bjöd på härlig middag, köttfärsbiffar och potatis. Och sen har jag nästan varit sjuk resten av helgen, fast på lördag så bjöd Robert på middag. Det blev Oxfilè med potatis. Plus lite vin. Söndagen åkte vi till Bräntberget i Umeå för att åka lite skrana, det gick ca 180km/h. Utan krydd.


Idag är det värre . Feber och förkyld. Har dock sökt på ett spännande jobb. Tror att det kan bli hur bra som helst.
Nu ska jag lägga mig igen, kanske kommer att skriva lite mer senare, då blir det mycket om hästar. Jag har skrivit ut massa info om dem, så nu jävlar ska hästen ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!