Ost ost ost...

Gud vad jävla seg jag är på uppdatera jag tänker inte be om ursäkt, för det klär inte mig. Men vad som klär mig, en norrmejeriet byxa och jacka. Fy fan va häftig jag känner mig när jag sliter på mig hela kittet. Man luktar ost, man luktar alltså helt underbart! Men jag har ju jobbat nu i fyra dagar, känns som en halv dag. Alltså när man är arbetslös. Men jag lovade ju att jag skulle syna hur dom fixar hela grejen med miljöhantering. Men jag har inte träffat på ett enda problem enu. Så jag måste vänta ett tag med att ta upp miljöfrågan. Men hur som helst, jag jobbar med mycket ost, välgigt mycket ost. Och enda problemet är att jag inte får äta den. Det är som att sätta en ammande mamma i en barnhage. Eller en spelberoende på ett kasion i Vegas. Eller ja en ost galen kille på ett ost lager. Jag älskar nog ost mer än vad Oskar i Räddningspatrullen gjorde. Ni vet den tjocka råttan med sjuka mustaschen. Jag är en tjock råtta. Men när man endå pratar tjocka råttor. Göran Persson.


Imorgon är det Fredag, friday, vendredi,viernes. Ja ni fattar vad som gäller. Det lutar åt Krogen krogen, Industi Royal. Peppen är total.

http://www.youtube.com/watch?v=otznO9aG2Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!