Onsdag del I

Onsdag morgon idag. Morgonpromenaden är avklarad. Vädet var ju bara bra nu på morgonen, ca -5 och lätt snöfall.
Igår så var jag hemma hos min bror och lagade middag, det blev kycklinggryta med fullkornsris. Måste säga att detta är var första gången på länge jag var hemma hos bror. Det är ju ganska så konstigt med tanke på att vi bor i samma stad, och det ska sägas att Umeå är ju lite mindre än förra staden vi bodde i. Oslo. Men så är fallet, från att vi har umgåts i ca 4år jämt och ständigt, vi har jobbat på samma jobb och bott tillsammans. Hur kass kan man vara att inte umgås nu då?! Sjukt. Men nu blir det mer av den varan.

Idag står det inte allt för mycket på schemat, jag ska fara och besöka far för han fyller 50år idag. Så det tror jag kommer att bli fruktansvärt trevligt! Men innan det så ska jag ta fram papper och penna. För nu ska jag lära mig att rita ett ankare. Kanske till framtida tatuering, eller vem vet.

Men jag lägger upp lite bilder senare om ankaret. Så vi får se hur den blir.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tjoho! Kunglig blogg du har, keep it up! Hälsa Grattis till farsan från mig!



/Kussen

2010-03-04 @ 06:42:03
URL: http://www.jonasofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!