Jay & Alexander

Denna helg var ju rätt så jävla trevlig. Vi var i Sthlm och levde rövare. Kul att få se den stad som snart ska bli ens hem i några månade/år. Men nu till viktigare saker. Jag har fortfarande inget jobb, och det betyder en sak. Jag har all tid i världen på att göra saker. Så nu blir nästa stora grej att försöka börja gå på gatan. Jag vet att det låter lite old fashion, men tänk er villken grej. Man står utanför Plaza i Umeå och blir upp plockad av damer. Man får ju givetvis en generös summa pengar...

...Nej jag ska inte stå på gatan, men kanske gå på date med någon? Det vore ju himla trevlig. Så ifall ni hör något där ute i världen att nån är singel och öppen.
Tommy Näslund står redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!