Av med allt.

Men att man kan vara kass?  Man kan vara cp kass eller kan man bara vara konstig. Jag är nog mest konstig, bokat fel dag. Härligt. Men aja vad kan man göra. Det man kan göra det är att ta av min hatt för Jakob Karlsson som fixar ett jobb till mig. Exakt hur häftigt är inte det ? Bara att man gör en sådan sak visar ju bara att man tillhör i toppen . Så jag vet att det kommer att bli riktigt kul att bli fönsersättare i vår. Snygg kommer jag bli med, inte ost-lyftarsnygg utan fönsterbytar-snygg.  Men påsk snart. Ohc ljugar dagen kommer snart med. Ljug inte för mig, jag blir bara arg och less.


Hatten av NJ-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!