åttisex

Så nu är det 86 dagar sedan jag jobbade, men nu är det så att jag har skaffat mig ett jobb. Jag ska jobba på Norrmejerier i Umeå. Jag känner att det är både bra och dåligt. Det som är bra är ju att nu kan jag få mycket rutin, man kan få nya vänner och man kan få en chans att syna miljön på ett stort företag. Så jag kommer nu att skriva om hur dom hanterar miljön och alla avfall. Kan bli kul. Men inte på ett brutalt sätt utan på ett ärligt sätt. Typ.

Så nu måste man snart knyta sig. Klippa sig kanske man ska göra med, det hör ju som till. Klippa och skaffa jobb. Eller gör jag bara som planen är. Bli frisör och skaffa jobb. Då slår jag som två flugor i en smäll. En stört stor smäll. Jag och Jakob tänkte att man skulle skriva mera listor. Så det kommer att bli mycket tänk på vad man ska skriva, det kommer att bli "Top 20 filmer" osv osv. Och sedan så sitter vi och gemför våra listor och sedan tar man ut dem bästa 5 eller bästa 10 och sedan gör man en helkväll av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!