55cm

Så gårdagen var ju en hitt. Var först och fikade med Simon, Loo, Michelle och Joel. Där fick jag reda på att melodifestivalen var på söndag, ja ni hörde rätt. Och det passar mig exakt hur bra som helst, jag som var dubbelbokad på lördag. Men jag tror att om man kollar på Svt.se/melodifestivalenharflyttatstillpasondag så får man se varför dom har flyttat den och så. Och senare på kvällen så gjorde jag och Fredrik en hjälte insatts med att hjälpa Andreas att flytta. Det gick bra, jag känner att detta med flyttgubbe är nog inte allt för dum idè. Man springer i trappor, man svär lite, man tar pause när man känner för det . För ingen kan ju komma och kritisera en när man just har burit ner en svin tung soffa eller en flygel. Men åter till detta med hästarna. Eller ska man säga köttet? Ja det stämmer , i vissa länder så kan man köpa färskthäst kött över disk, är det moraliskträtt? Ja det kan man säga, efter som vi kan köpa exakt vad som he(l)st annars över disk. Vapen, grisar, narkotika och ja till och med så man man tydligen köpa små dvärgare i tyskland. Helt sjukt, jag vet men jag har sett det. 450 euro.

Så nu har jag kollat runt med mina vänner på hästnet.se och alla säger ifall jag vill ha en mini häst så är det denna som gäller, kanske inte just denna som jag kommer att visa, men denna ras eller vad man säger. Jag tror denna häst kommer att passa perfekt på mitt kalas som jag kommer att hålla i början på april.

http://www.horsetrading.se/annonser/ponny/ovriga/15306.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!