11th Dimension

Där ja, då var det en ny vecka snart. En vecka med massor av härligt saker. Börjar veckan med att jobba ett par dagar, och sedan är det middag på Onsdag med Bror och nya kärlekn. Och sen på Torsdag så börjar det bästa. UmeåOpen jag känner redan en magisk pepp. Annars är det nog det första Umeåopen jag går på, på väldigt länge jag tror sist jag var där så var the hives där. Om jag inte missminner mig.

Ifredags så var jag jakob hannah och maya hemma hos H/NJ och åt mat och drack lite. Sedan tog vi oss till Krogen Krogen på Ålidhem, det var grymt trevligt fanns många nya ansikten där. Men kvällen slutade med att jag är dum mot en taxi kille som inte brydde sig om miljön. Men tydligen så gjorde han det, men när man är full så har man rätt hela tiden. Spelar ingen roll vad folk säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!