Snusk Sex Och Rock.

Umeås fin elit, VM final och jävla rock and roll. Helgen har varit snabb och hård. Vip fest på Rex, ljuvlig musik på Trädgården och jeans fest på TC. Man märker när man har semster, man gör lördagssysslorna på måndag, kanske tisdag. Man ids inte lägga sig i tid, och dom hemsidor man är inne på mest är yr.no och SMHI.se bara för att man ska planer ifall man ska sova till 12.00 eller om man ska göra en hjälte innsatts och kliva upp 08.00.
Vad man kan få ut av denna sommar? Ja jag tror att man kan få ut exakt det man vill av sommaren, vill man ha en magisk dansa-till-Robyn-sommar så är det bara att ta för sig och göra det rätta . Men klart är man less på allt sådant så är det ju bara att vara hemma och lyssna på sommar pratarna. Vilket inte är dumt, kl 1300 så sitter jag klistrad. Kanske kokar lite kaffe. Slänger in plåten med nygjorda bullar , degen måste gäsa först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!