Young brother.

Man kanske kan säga så att det finns flera chanser att folk som börjar läsa allt som jag skriver kommer att säga,  ja innehållet är ju exakt hur bra som helst , han skriver ju som att han inte alls har något tal/skriv fel och att han är som skriver vet ju exakt hur världen funkar. Han har ju varit med.  Men korrekt, jag är ett geni.

 

Så till innehållet, fortfarande sjukt oklart om vad det ska skrivas om, men det finns lite idèr.Måste säga att känner att februari månad kommer att innehålla mycket Hiphop.  Efter som det ligger så sjukt nära mig. Hur då tänker ni? Jo det är så här att jag har ju ett fett hiphop namn:

 

Young t-bone.


Klart det var ju inte lätt att fixa Young före t-bone, det var ju en heldel personer som man var tvungen att gå via. Tror att det var Young Jeezy som godkände mig. Eller så var det Young Ceasars-Young Bos- Young Dro-Young Capone-Young MC-Young Gunz eller var det Young Love. Nej tror inte att det var Young Love, för det är ett ungtband från NYC. Unga och vita, front mannen Dan Keyes tar jag tyvär inte så mycket på allvar när det kommer till Young-frågan. Ledsen DAN. Men där har ni några Young bro`s ute i världen. Men den som har tagit Young namnet till hiphop scenen måste nog vara alla vårans Lil Wayne. Men sitt bolag, Young Money Entertainment.


It's Hard Out Here for a Pimp

 


Kommentarer
Postat av: Ramme

ap ap ap.. du som är ett geni kan väl inte börja med att särskriva på Efter som.. det godkänner jag tyvärr inte.

Men kul att du hittat till bloggvärlden.. jag kommer följa dig och dina felsteg =)

2010-02-10 @ 15:33:44
Postat av: Simon Rasmussen

Yes!

2010-02-10 @ 17:36:00
Postat av: jimmy N

http://open.spotify.com/track/0ZvEZ1Mzv9YtLnvk9J4o5B

2010-02-10 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!