slut.

Så nu har jag suttit hela dagen och donat med ipod och musik, har gjort ett litet mixtape med till bilen ner till stockholm i helgen. Kommer att bli mycket bra musik, och det gillas.

Mixtape one.

Empire of the sun- Standing on the shore
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros- 40 days dream
Julian Casablancas-Out of the blue
Roky Erickson and the aliens-Two headed dog
Lykke Li- Dance,dance,dance
Taken by trees- Anna
The Pigeon Detectives- I found out
Julian Casablancas-11th Dimension
Bat For Lashes-Daniel
Kings Of Leon- Pistols Of Fire
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros-Home
Johnossi- Summerbreeze
The Avett Brothers-I And I Love And You
The Features-Lions
The Features-The Idea Of Growing Old
The Pigeon Detectives- Im Not Sorry

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser din blogg från Uppsala!

Vilken lista T-Bone. Vi borde sammanställa listor och ta en kväll med öl och spela upp för varandra.

2010-02-24 @ 19:30:56
Postat av: Tommy Naslund

När som, när som.

2010-02-25 @ 11:09:54
URL: http://ecolance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!