Bobby Mcgee

Det är ju alltid lika kul att komma hem till Umeå när man har varit här ifrån ett tag, folk som man träffar på krogen, ute på stan eller bara på ICA som kommer fram till en och hälsar utan att man vet vilka dessa personer är. Det är fruktansvärt, nästan vidrigt jag vet inte om det beror på att man är sjukt obrydd eller bara att man har så dåligt minne, oavsett så är det exakt hur pinsamt som helst. Så nu har jag börjat kolla upp lite folk, så man inte ska behöva sätta sig i dessa situationer. Så jag har kollat upp två helt okända människor eller helt okända är dom väl inte men för mig var dessa två helt okända tills nu. Fick höra idag att det fanns en person som heter Bobby, han ska tydligen vara en blivande kollega till mig. Men när jag fick höra namnet så ringde det inte alls någon klocka. Jag vet inte om det är många som vet vem denna Bobby är men jag visste bara inte vem det var. Men nu har jag suttit framför google.se och kollat upp honom. När jag läser om honom så ser det ut som han är en "kändis" frisör. Och hans namn Bobby Oduncu. Tack Loo och Michelle som nämde honom idag så jag inte behöver stå där som ett fån nästa gång någon nämner honoms namn.

Och den andra personen som jag har kollat upp: Ica-Jerry. Hans namn, Mats ”ICA-Jerry” Mellin han har tydligen medverkat i en reklam för Ica, denna man var helt okänd för mig innan i helgen det var Julia som tog upp honoms namn när vi satt och kolla på Schlagern och han var med och gjorde ett nummer med Glada Hudik-teatern, det är en teater grupp som bara består av utvecklingsstörda. Dom sjöng Sverige av Kent, måste säga att jag inte alls ett fan av Kent men Glada-Hudik gänget gjorde en bra och härlig insatts. Så tack Julia att du tog upp Ica-Jerrys namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!