M.J.F

Klarhet. När man kollar in i världen av hiphop så vet man att man måste hata att älska den/det.

 

Nej jag måste ge upp detta med hiphop, har kommit på att jag inte alls har den kundskapen man behöver för att göra en vettig och rolig blogg om hiphop, fast än jag tycker att det är exakt hur roligt som helst med alla hiphop namn. Jag var i ett svagt modus när jag tog beslutet om att göra denna månad till hiphopens månad, men jag menar vad har hiphopen gjort för mig? Ja förutom när två svarta brothers stod i tbanan i brookleyn och skrek och skrattade åt mig att jag var lik teenwolf ( Michael J fox) . Eller nej dom skrek: Man you look like a young gay Michael J fox, tack killar.

Så det blir nog något nytt framöver. Kanske som min blogg heter, Ecolance. Dvs att jag tar upp miljöfrågor och mycket ordbajs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!