Jazzmusen

Ojoj för en trevlig onsdagkväll. Först satt vi hemma hos mamma Anna Dunkels och hon bjöd på drinkar och trevligheter, blev dock lite obekväm när det stället omvandlades till en hundgård. Och det ska sägas att jag tycker ju inte ens om hundar. Eller en och en går bra, men så fort två hundar träffas och gaddar ihop sig så har dom genast ett stort överläge. Svag. Vi klarade oss bra endå, så vi satt oss i bilen och åkte till Joel och Michelle för att fira Joels tjugofem års dag. Stort. Och efter lite mat och mingel så tog vi våra kängor och gick till Scharinska. Väl där så blev man bemött av sjukt bra musik alà Jazzmusen och musik-Erik, dom tog en direkt tillbaka till låg/högstadiet. Men ni tror att det bara var trevligt igår, där tar ni fel. Någon labil snubbe tog sig friheten att ta Hannahs börs. Tråkigt. Men jag försökte mitt bästa för att hon skulle hålla humöret upp genom att laga henne och Jakob en stilren pasta carbonara. Jag känner att den blev som en härlig sommardröm, på tal om sommar och dröm. Anja pärsson, en härlig säl.





Kommentarer
Postat av: Simon Lundström

Hundar är bara farlig om du luktar för mycket falukorv. Då kan de bli direkt förbannade! Det gjorde du väl inte? Du får inte lukta löptik heller. Det kanske du hellre gjorde?:P Din lilla löperska där! Nu när jag tänker på det så hade melker obotlig chockpinne hela tiden ni sågs sist.. Jag lägger ihop 1 och 1..

2010-02-18 @ 23:08:38
URL: http://styvbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!