Hårt, men medvetet.

Träffade just en till medveten kille på uteisen bakom ICA Fyrklövern. Nils Jakob Karsson kan vi kalla honom, det var inte nog med att han kanske har det i särklass det bästa slagskottet vi har skådat sedan Bobby hull la av med hockeyn utan Jakob skulle desutom envisas med att skotta fram hela planen själv. Det fanns en till kille inne på planen redan, han skulle just till att ringa till kommunen för att få fram en traktor som skulle göra smuttsarbetet.

Jakob kan jag nog säga att han är den hårdaste jävel jag mött. Stort!




Kommentarer
Postat av: JK

Jävligt medveten kille! ;)

2010-02-12 @ 00:00:32
URL: http://nilsjakoph.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha ja Jakob ja :)

2010-02-12 @ 18:45:23
URL: http://speedofnow.bloggsida.se
Postat av: Bejjan

Det kallar jag att vara miljömedveten

2010-02-16 @ 15:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!