Get ost

Så nu är vi framme i Stockholm, rättare sagt Karlaplan. Bil färden gick sjukt bra, Fredrik tog sjuka komando med sin mazda. Fin bil. Vi drog ca kl 16.30 och vi stannade i Sundsvall för att äta, gick sjukt snabbt. Vi tog det på ca 22 minuter. Efter många om och men så var vi tvunga att stanna i Gävla, Bäckströmland!!! Men så nu är vi hemma hos Maria och henns mor på Karlaplan, just nu sitter vi och dricker vin och pratar om bögar. Jag känner att det tilltalar mig. Men jag måste säga att mixtape one blev en monster hit. Nu driver vi denna natt till det bästa. Torsdag idag, imorgon har vi bokat bord på ett härligt thai ställe. Vi ses där.

Get ost.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag längtar exakt hur mkt som helst tills ni kommer igen! Då blir Uppsala :)

2010-02-28 @ 19:12:51
URL: http://honshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!