Fält

Kön

Skönt att det är måndag igen, för då kan man summera denna helg. Fredagen var ju så trevligt så jag sprack , eller ja jag sprack ju inte för att det var så trevligt utan för att jag åt en god middag och då blev jag mätt. Men O`learys levererade av rang.

Lördag så satt jag och min skidvän Jakob och kollade på Schager, skönt och anurlunda med en lugnt helg. Men vad ska man säga om Timotej? Att dom blir anklagade för låtstöld är ju inte lite fjantigt. Jävla översittare som sitter och tror att dom kan, bara för att dom kan. Fuck the system.

Igår/inatt, var ju magiskt. Satt hemma hos Karsson/dunkels (soon to be) och käkade kina mat och kollade på alla sorters sport, mest curling. Älskade curling. Men natten blev trevlig, dock svin trött just nu. Men jag menar vem är inte det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!