Du väljer.

Så till alla haters.

Många anser att det är inte upp till var och en att ta tag i miljöfrågan. Fel kille 14 som sitter och skriker på sin mor för att hon ge honom linser istället för Scankorv. Folk kanske inte är medveten av att när djur dör så dör våran planet. Ja, det är samma sak med alla som är ute på stan kl 01.00 en tisdag och sladdar med era bilar, är det kul att sladdasönder era bilar eller ska jag säga era pärons? Är det häftigt att förstöra naturen bara för att flicka 16 ska bli impad? Ok, jag köper att det kanske är det mest häftiga som finns är att försöka sig på en 360 på en övergiven parkering, eller bara gasa som att det inte finns någon morgon dag. MEN DET FINNS EN MORGON DAG.
Ni kanske tror att det bara är därför att jag inte har något körkort, ja kanske det men jag är så pass medveten om naturen och jorden så jag har valt bort detta med körkort. Ta en promenad, cykla eller om möjliheten finns ta dig fram på en spark, en kick alltså.

Han kanske inte är guds barn, men han är jävligt medveten!




Och tänk på vad du ska ta fram ur ditt kylskåp innan du öppnar det, det är medvetet.

Kommentarer
Postat av: Jake the snake

2010-02-11 @ 14:11:17
URL: http://nilsjakoph.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så galet medveten tompa. Keep up the god work!

2010-02-11 @ 14:12:22
URL: http://nilsjakoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!